Een geschil met een bedrijf?

Stuur nu meteen een klacht!

Target
Maak meer impact voor je klacht dankzij onze steun
Contact
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
Globaal
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Acties en petities

Al onze speciale acties, petities en juridische acties

Meest recente klachten

J. C.
Vandaag

Extra servicekosten

Beste, op 25/09/2025 heb ik een vakantieverblijf geboekt. De prijs hiervoor was 352 euro, uitgesplitst als volgt: - 320 euro verblijfskosten - 32 euro water (4 euro per dag) Op de factuur stond vermeld: Prijs inclusief Servicekosten, Eindschoonmaak, Water, Boekingskosten, BlijfOndersteuning, Reisondersteuning. Ook werden de Extra kosten (niet meegenomen in getoonde prijs) vermeld: - Afvalheffing € 2.00/vuilniszak - Elektriciteit € 0.40/kWh - Gas/Olie Oil € 1.20/litre Ook was duidelijk dat ik ter plaatse een borgsom van 300 euro moet betalen (terug 14 dagen na vertrek) alsook 32 euro voor het waterverbruik. De 320 euro verblijfskosten werden meteen betaald. Mijn verblijf was geboekt zonder annulatieperiode. Een dag later vraagt Belvilla mij om nog eens 130 euro te betalen. In de email wordt dit omschreven als borgbetaling en op de portaalsite staat er dat het servicekosten zijn. Vermits de borg ter plaatse betaald moet worden en de servicekosten al inbegrepen zaten in de getoonde prijs van 320 euro, kan die 130 euro onmogelijk betaald worden. Gelieve ter compensatie mij 400 euro schadevergoeding te betalen, ik heb nu voor niks 4 dagen verlof genomen. Bedankt voor jullie medewerking. vriendelijke groeten, Jelle

In behandeling
S. S.
Vandaag

Kosten zonder boeking

Hallo Op sociale media kwam ik reclame tegen voor een reis naar Griekenland tegen een heel goedkope prijs, ik nam een kijkje op de website en vulde enkele gegevens in om de uiteindelijke totaalprijs te weten, waarop ik ineens een email kreeg dat ik een reis geboekt had en direct moest betalen. Ik heb op die mail geantwoord dat ik helemaal niets geboekt heb en dat ik deze reis helemaal niet wou. Daarop kreeg ik antwoord dat ze de reis zouden annuleren en dat ik hiervoor 300€ annuleringskosten moest betalen. Wij hebben meermaals geantwoord dat we helemaal niets geboekt hebben en dus als gevolg niets gaan betalen. Nu krijgen we brieven en sms'en van incassobureau straetus met een nogal dreigende inhoud dat als we niet binnen de 3 dagen betalen zij het dossier aan de rechtbank gaan overdragen. Kan dit zomaar? Alvast bedankt om dit te bekijken

In behandeling
M. P.
Vandaag

Bol (pan)

Beste, U heeft mijn bestelling "pan" gestuurd naar de AD Delhaize in Erembodegem vanuit uw naam zonder vermelding van onze naam Dimitri Wymeersch?! Wat maakt dat ik een bericht kreeg van bpost om te zeggen dat het pakket geleverd werd aan Delhaize Erembodegem - ik ben tot daar gegaan en toen werd er mij gewezen dat ik de volgende keer uit eigen naam dien te bestellen ?! Hoe kan ik dat anders bestellen aangezien er steeds een naam gekoppeld is aan een bestelling !!?? Ik heb mij doen passeren voor een klant die niet weet hoe e-commerce te gebruiken omdat jullie jullie job niet correct hebben gedaan! Dankzij de tracking nummer hebben ze me uiteindelijk willen geloven dat het pakket voor mij bestemd was! Ik bestel dagelijks pakketten nooit heb ik dit moeten meemaken! Check aub uw digitaal systeem om dit soort problemen te voorkomen voor de consument! Mvg Maria

In behandeling
J. B.
26/09/2025

Verzending doos mislukt

Bpost Op 4/09 heb ik bij Bpost een doos afgegeven van 10kg die naar m’n dochter in Canada moest. Vermits ik haar regelmatig een doos stuur was alles correct ingevuld. Ik kan de zending dan volgen via track en trace. Ik vond het al raar dat ik diezelfde avond geen meldingen te zien kreeg, maar toen ik 5/09 de melding kreeg dat de doos naar Gent gestuurd werd, was ik helemaal gealarmeerd ! Ik heb dan naar de klantendienst gebeld maar daar konden ze me enkel zeggen dat ik na het weekend moest terugbellen en dat alles wel in orde zou komen. Op 8/09 kreeg ik te horen dat het adres foutief was al had ik een bewijs van het postkantoor waar het adres correct ingegeven was. 9/09 opnieuw getelefoneerd en toen kreeg ik te horen dat de inhoud ontbrak. Na nog enkele telefoontjes zeiden ze dat het een lege doos was zonder inhoud. Hoe kan 10kg nu zomaar verdwijnen zonder dat iemand dat merkt. Ik begrijp het gewoon niet !! De foto van de lege doos (als bewijs) krijg ik niet en met de manager spreken kon niet ! Ik heb uiteindelijk wel een vergoeding gekregen maar enkel voor de spullen waarvan ik nog een kasticket had. Ik had natuurlijk veel liever de inhoud van m’n doos kunnen recupereren. Het is me er niet om te doen om een hogere vergoeding te krijgen. Ik wil enkel dat Bpost zijn verantwoordelijkheid neemt en me precies uitlegt hoe en waar die 10kg verloren zijn gegaan en waarom ik de inhoud niet terugkrijg. Op mijn herhaalde vraag waarom die doos naar Gent gestuurd werd, al betrof het een internationale zending, krijg ik enkel het antwoord dat het adres foutief was ingelezen ?? Waar de inhoud dan is daar blijven ze het antwoord schuldig. Werden die 10kg dan door iemand gestolen ? Ik ben echt ontgoocheld en boos op Bpost en durf nu geen doos meer versturen ! Jenny Buermans

In behandeling
P. R.
26/09/2025

Geen terugbetaling na annulatie product

Beste, Op 25 Juli 2025 heb ik bij tvoutlet een bestelling geplaatst voor een playstation5 ter waarde van 749, 75 euro in 3 maal te betalen. De eerste 2 betalingen zijn reeds gebeurd. Op 06 Augustus heb ik deze bestelling geannuleerd omdat ik deze niet meer nodig had. Na meer dan 20 emails verzonden te hebben naar Tvoutlet en steeds weer de belofte krijgen dat het gaat betaald worden ben ik het nu zat. Ik heb reeds zelf een ingebrekestellings brief gestuurd op 19/09/2025. Tot op heden is er nog steeds geen terugbetaling gebeurd. Het is onmogelijk om alle emails hier te downloaden. Indien jullie alles willen , graag een seintje. Vriendelijke groeten, Patrick

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform